X
تبلیغات
رایتل

کردستان پارکور
گروه max پارکور کردستان maxparkour.iran@yahoo.com 
قالب وبلاگ

با سلام خدمت همه ی باز دید کنندگان به در خواست بازدید کنندگان این مطلب رو جهت انجام تمرینات پارکور مینویسم 

که هم آقایون وهم خانمها میتونن استفاده کنند 

دویدن

برای شروع باید با دویدن شروع کنید البته با کفش مناسب که به پاها آسیبی نرسه .دویدن شما سه روز در هفته

 از نیم ساعت تا 1ساعت ادامه داشته باشه سعی کنید در تمام مدت دویدن روی پنجه پا بدوید تا به زانو ها وچشمتون

 کمتر آسیب برسه بعد از دویدن انجام حرکت های قدرتی مثل شنو یا شنا اعم از دست باز وسوئدی وبارفیکس اعم 

از دست باز ودست جمع

.شنو#

حرکت های شنو باید از 2ست 5تایی شروع بشه به مدت یک هفته بعد مدتی که

 دست وبازو هاتون قوی تر شد میتونید ست هاتون رو 2ست 10 تایی افزایش بدید وبه همین منوال با حفظ اصول حرکت در  شنو نباید کمرشما به سمت داخل  قوس پیدا کنه یا باسن نزنید یعنی کمرتون به سمت خارج خم نشه ودرانجام

 این حرکت سینه وشکم شما باید به زمین برخورد کنه وازمین جدا بشید به صورتی که دست ها کملا صاف بشن

بارفیکس#

برای انجام این کارابتدا از استحکام کافی میله بارفیکس وقطر میله مطمئن شوید تا از آسیب های

 احتمالی جلوگیری بشه برای انجام این حرکت سعی کنید دست ها کمی از عرض شانه بیشتر باز بشه وکاملا از میله

 بار فیکس آویزون بشید 

وبعد خودتون رو بالا بکشید به طوری که آرنج شما خم بشه وبه همین ترتیب ادامه بدید


حرکت شکم یا درازو نشست

این حرکتانواع مختلفی داره نوع معمولی ویاده اون رو برای شروع پیشنهاد میکنمبه صورتی که داراز میکشید وزانئهاتون

 رو خم میکنید ابتدا 2ست 10 تایی رو استارت بزنید وبعد ازمدتی تعداد ست هاتون رو افزایش بدید مثلا3 ست 15 تایی



MAXPARKOUR

TEAM


[ یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ] [ 05:56 ب.ظ ] [ میلاد ایرانی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

آمار سایت
تعداد بازدید ها: 11449